Radno mjesto: Office assistant/asistent prodajne podrške (m/ž)
Mjesto rada: Zagreb
Tražimo vrijednu, odgovornu i organiziranu osobu koja će svojom srdačnošću i vedrinom brzo zadobiti simpatije naših klijenata i kolega te s lakoćom i visokom razinom profesionalnosti uspješno rješavati sve upite i postavljene zadatke. Office assistant je često prvo lice/glas Agencije i zato nam je tvoja susretljivost prema klijentima od iznimne važnosti.
Kakvi te zadaci očekuju?
-
svakodnevna intenzivna korespondencija i odgovaranje na upite klijenata telefonski i mailom
-
pružanje relevantnih informacija klijentima o uslugama i ponudi (telefonski)
-
koordinacija i raspoređivanje upita agentima
-
svakodnevna komunikacija i podrška agentima u njihovom radu
-
prijem klijenata i poslovnih partnera u ured
-
arhiviranje dokumentacije, preuzimanje i kompletiranje spisa i predmeta, vođenje baze podataka
-
zaprimanje i slanje pošte
-
izrada ponuda, izdavanje i plaćanje računa, vođenje evidencije troškova
-
praćenje toka dokumentacije (fakture, ugovori), odgovornost za njihovu točnost i arhiviranje
-
odgovornost za stanje zaliha i održavanje uredske opreme i potrošnog materijala
-
pomoćni kadrovski poslovi (prijave/odjave na mirovinsko)
-
ostali administrativni poslovi
Koga tražimo?
-
imaš minimalno SSS, po mogućnosti više (VŠS, prvostupnik) obrazovanje
-
izvrsno se usmeno i pismeno izražavaš na hrvatskom i engleskom jeziku
-
komunikativna si, snalažljiva i ugodna osoba
-
aktivno radiš u MS Office programima i s lakoćom upoznaješ ostale potrebne za rad
-
timski si igrač i spreman/a si na rad u uvijek dinamičnom i hektičnom okruženju
-
smatraš se lojalnom, pouzdanom i diskretnom osobom
-
imaš visoku radnu etiku, a oni koji te poznaju te smatraju pouzdanom i diskretnom osobom
-
važno ti je da radiš u ambicioznom okruženju, u visoko rastućoj branši
Ako želiš biti dio mladog i perspektivnog tima, svakodnevno učiti i razvijati se u i doprinijeti nivou zadovoljstva klijenata – klikni i prijavi se! Veselimo se upoznati te 🙂